Glstnlkmn63 onun tehlikesi çok ya bendede amniyotik bant wardı ilk başlarda kalındı risksizdi ama rahmim genişledikçe kalınken baya inceldi we doktor dediki inceler tehlikeli oluyor bebeğin eli kolu dolaşırsa gelişmez dedi we bebeğin biyerine değerse wücudunda kesikler oluşur dedi bugün kontrolüm wardı gittim heralde yokoldu doktor söylemedi bişey onla ilgili