Smilend 15+1 olduk ya martın son haftası yada nisanın ilk haftası gibi şuan durum ikili teslim temiz çıktı, ultrasonda çok hareketli atom karınca lakabı bile takıldı 🤣 geçen gün ağrı için gittiğim bi Dr kız dedi ama kendi doktorum diyene kadar çok kapılmak istemiyorum kendi doktorum ile bu cuma randevum var bakalım benşm 2. Gebeliğin sanki hafif seğirme şeklinde hareket hissediyorum