psychologist Aseless bana 1 paket yetti 9 tane. İkinci paketi de aldırdım ama kullanmadım pede geçtim
GizeMustafa İlk doğumumda sezeryan olmuştum yanlış hatırlamıyorsam 3 -4 paket kullandım . Benim kanamam biraz fazla olmuştu doğumdan sonra da rahimin hızlı toparlanması için 5 şişe serum yedim .birde normalde de adetim fazla gelirdi benim . Doğum sonrası kanamamda 26 gün falan sürmüştü bu süreçte yetmişti bana . Her ihtimale karşı 2 paket almanı tavsiye ederim . Hastane de de 1 gece kalmıştık en fazla 3 tane kullanmışımdır
asyahumam Aseless kız 3 adet yetmez en az bir paket olsun. Ben bayağı rahat ettim dependle iki paket kullandım normal doğum sonrası ama ben sürekli değiştirdim kanama oldukça enfeksiyon kapmasın diye
zel90 Normal doğum yaptım,bir buçuk paket kullanmıştım, hatta ikinci paket yerine uzun gece pedleri de kullanabilirsin ama rahat etmek istedim..3 tane elinde varsa bir paket daha alman yeter bence,şok markette 39liraydı
Yesimmm12 Aseless canım ilk doğumumda bende depend aldım ama ebeler onları kullanmiyo normal bantlı bez şeklinde kullanıyorlar kabul etmiyorlar giydirmesi zor oluyo diye ama yinede karar senin ben bı paket aldım sadece 2 tane kullandım onlarida evde