Aseless Milkshakee aaaa çok doğru pijamayi giy çıkar falan derken gerçekten zor olur bu detay benim aklıma gelmemişti 😱
Sevil_87 Aseless biraz kişinin bünyesine göre de fark ediyor ama normal doğumda daha çok olabileceği söyleniyor depend kullandığın taktirde akma sızma sıkıntısı olmuyor yandan yırtıp atıyorsun zaten çok kullanışlı
Aseless Sevil_87 yaa o akma sızma olayı bütün kadınların kabusu zaten rezilligini geçtim lekesini çıkarmaya çalışmaktan nefret ediyorum 🤦🏻♀️
Gizem5915_ Aseless Normal doğum yaptım ilk 17 gün kanamam oldu.Bir hafta çok yoğun kanama ile geçti depend kullandım 67 kilo ile doğuma girdim ama yinele L beden en iyisi dikişlere değmiyor.
Aseless busra5501 kanamanın yoğunluğuna bağlı bence her tuvalette değiştirmeye gerek olmayacağını düşünüyorum
B8use Aseless ben yanıma bir paket almıştım ama hastane kendi bezini taktı hep bana taktirmadilar ben çıkarken kendiminkini taktim aynı şekilde kızımda kuvezde kalmıştı bez ıslak mendil mama vs istemediler Prima premium bez kullaniyorlardi yani bazı hastanelerde bu ürünler var siz yinede yedek koyun
Aseless B8use bizim hastanede pek olacağını sanmıyorum inşallah vardır da tabi illa herşeyini koyacağım ben yanıma 😃
Gulsah1616 Hafizeplt bemim de aklımda o vardı ama suyun geldiğini önceden nasıl hissediyorsun. Ona göre bizde bilelim öyle giyelim çok iyi olur 😁
Hafizeplt Gulsah1616 ben suni sancı ile doğurdum yatakta beklerken bi anda ılık ılık aktı onu çiş falan zannetmezsin çğnlğ tutman mümkün değil ve bi anda fazlaca boşalıyor sonra parça parça geliyor
Anneolmayolunda- BusraUras boyunuz kaç acaba bende de evde M beden var suan 70 kiloyum ama sanki bacaklarimdan geçerken dar olacak gibi hissettim kalçam da en çok kilo alan yerim o yüzden mi boyumda 1.53 🤦♀️
BusraUras Anneolmayolunda- 1.54 te benim 🤣 l bana büyük geldi m de daha rahat ettim ama l de oldu aşırı büyük değildi 😊
Anneolmayolunda- BusraUras anladım bende aramayım boşuna L beden öyleyse birkaç yere baktım yoktu çünkü evdeki M de bana yeter öyleyse boyumuz da yakınmış birbirine 😂😂
Kubbbraa Oğlumu bezden keserken 6 no bezi vardı bir paket arttı hastane çantama koydum vslla ilk dogumda 3 paket kullandım çok kanamam vardı 2.de çok olmuyor dediler o bezleri kullancam Pet gibi zaten büyükler olan kullansin valla
marbling10 Aseless ben ilk doğumda hiç almamıştım hastaneden verildi külot şeklinde. Çıkana kadar oradakini kullandım 2 gün kalmıştım(sezaryen) eve gelince de normal ped kullandım, kanamam çok az değildi ama zaten sık sık değiştiriliyor. Yeter bence 3 adet
Yagmurgel2020 Aseless arkasında kilo ile bedenleri eşleştirmişlerdi bende L aldım ama bilmiyorum 164 boy şuan 74 kiloyum