Ayse0335 viildaaannn açıkcası o yüzdende beklyorum biraz alışveriş için özelde erkek devlette 2 defa kız dediler haftaya ayrıntılı usg miz var onu beklyorum sabırsızlıkla
viildaaannn Ayse0335 ayrıntılı dediğiniz bu organ taraması oluyor değil mi bana kız dediler ama bacakları kapalı dediler yine ara renkler almaya çalışıyorum pembeler biraz çoğunluk olsa da 😁🤦♀️
Gmzeucr viildaaannn hemde nasıl aslında biraz daha beklemek istiyorum biri şeyler almak için ama kendime engel olamıyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri sürekli bebeğe bişiler bakıyorum ilk bebek die çok heycanlıyım galiba😂
incimercan viildaaannn ben 30. Haftamın içindeyim. Bu hafta alışverişe başladım diyebilirim. Kıyafeti çok almayı düşünmüyorum. Her şeyi indirimde yakalamaya çalışıyorum😀
viildaaannn Gmzeucr ya evet elimden geldiğince gücüm yettiğince böyle indirimleri takip ederek bişeyler almaya çalışıyorum Bi kutu yaptım hurç gibi şuan ama döküp bakıyorum öyle ahım şahım bişey yok ortada 🤦♀️
Gmzeucr viildaaannn bende öyle indirmleri takip ediyorum malum günümüzde herşey ateş pahası elimizden geldiğince yapcaz inşallah bide benim anneminde ilk torun olcak oda çok heycanlı bana bişi bırakmıyo desem yeridir bir günde battaniye dokumuş hevesle bu gidişle kıyafet konusunda bana çok bişi kalmıcak gaiba 😂
Lulikli viildaaannn oy maaşallah sen de de bayağı olmuş 😅 ay ben korkuyorum cinsiyet değişir detaylıda değil ondan da çok saldıramıyorum daha. Aldıklarımı da fişlerini ayırdım ne olur ne olmaz 😁 Cinsiyet nedir?
viildaaannn Lulikli hahahha benim gibi benimde fişler duruyor ne olur ne olmaz diye 😁😁 inşallah Bi prenses bekliyorum pzrtesi detaylı var Allahım gönlümüzden geçeni hakkımızda hayırlı eylesin inşallah
viildaaannn elifinilki27 yaaa öyle alınıyor işte ben ilk çorap almıştım birde 5 li set şuan gözüme çok görünüyor inşallah Bi 5 10 gün hiç değilse giyer 😁
Ayse0335 viildaaannn sizinde mi kız yaaa galiba o ayrıntılı detaylı ultrasyon aynı şey galiba ondada artık belli olmassa vay halmize bişey alamyorum wslla ben 🤦🏻♀️🤣
Gmzeucr viildaaannn belli oğlum olcak inşallah devlette baktırdık erkek ama sırtı dönük biraz şimdi bişi alma dedi biz o heycanla ordan çıkıp direk özle gittk eşimle orda yüzde yüz erkek dedi htta eşim değişmez dimi sonra die sordu doktor kesinlikle değişmez dedi ☺️
viildaaannn Gmzeucr Allah razı olsun destekciniz olmuş ne güzel hevesli 🥰 insanın etrafındaki insanlar da onu düşününce mutlu oluyor
viildaaannn Ayse0335 ayy bizim Bi tanıdık vardı doguma kadar doktor net bişey diyememiş ne pembe ne de mavi bişey alamamış ama benim öyle ayrımım olmaz erkekde pembe giyer kızda mavi giyer aman zaten ne ki Bir cimcik cocuk bende Baska kim görecek dimi 😁
Hhilall37 viildaaannn 21 haftalık olduk kıyafetlerini aldım parça parça küçük büyük, battaniyeleri tamam, bebek arabası puset, bebek telsizi bugun de park beşiğini sipariş verdim
Ayse0335 viildaaannn öyle walla aslında almam lazım artık bişeyler yoksa zaman geçiyor ben bişeyler alamadan 😁
Gmzeucr viildaaannn amin inşallah canım tek duamız o sağlıklı hayırlı evlatlarımız olur hepimizin inşallah 😊
tgc91 viildaaannn 25+5 bızımde😍 hastane cıkısı ve banyo urunlerı kaldı gıbı…odasını yerlestırmedık tabı yerlestırdıkce gorucez daha eksıklerı;)