viildaaannn benim de ilk gebeliğim 18. Haftadayım 😊 bir tane alt üst dış giyim aldım polarlı gibi, 2 takım zıbın patikli alt, 2 kilotlu çorap aldım. Örgü yelek, patik. Hazır yelek, çorap, battaniye, 10lu hastahane çıkışı, hamam takımı, yakalık mı ne adını bilmiyorum üçgen oluyor ya onlardan, 5li set hastahane çıkışı değil ama bir de yazlık şort tişört indirimden, cam biberon, ilk zeka kartları, çıngırak 😅 anam yazınca ne çok şey almışım hiç bi şey yok ortada 😂