Yaklaşık 12 senedir var kendileri doktorum ömür boyu kalacağını aksi takdirde eski haline dönme ihtimali olduğunu söylemişti alıştım artık varlığını bile unuttum 4 sene önce burun ameliyatı oldum tellerin varlığı sıkıntı çıkartmadı ama doktorunuza danışın tabiki