Kızlar merhabalar. Diş teli hakkında bir şey sormak istiyorum ben yıllar önce taktırdım 3 sene kaldı ve çıkarıldı daha sonra tekrar bozulmasın diye dişlerimin arka kısmına (içten) tek sıra halinde bir tel takıldı diş teli taktıranlar bilir. O teller yıllardır duruyor hiç doktora falan da gitmedim. Onların ne zaman çıkması gerekiyor veya değiştirilmesi gerekiyor mu hep doktora gidicem diyorum üşeniyorum bir türlü önemseyip gidemedim bilgisi olan yazabilir mi