😢😢😢😢😢 36 haftalık gebeyim eşim bugün pozitif çıktı. 3 gündür grip benzeri şikayetleri vardı dün koku alamayınca test verdi bugün pozitif olduğunu öğrendik. Gelen ekip bana test yapmadı nasılsa ilaç kullanamayacaksın dedi benim de sadece boğazım yanıyor onun dışında şikayetim yok ama kötüleşmekten korkuyorum bebeğime bir şey olmasından korkuyorum 😰😰😰