Esim 3 4 gündır cok hastaydı iyice agrlastı bugün ısrarlarm üzerine test verdi nihayet ve az önce test sonucu icin aradılar pozitif… Daha aradıklarında bile esimle yanyanaydk kac gündür de öyle izole falan etmemisti kendini degildir covid diye acaba bana da bulasms mıdır ki ?:(