Busra2013 Mlkbrn agrı yokta cok cok cok nadır hırden bıcak saplar gıbı oluyor bazen oda soguktan galıba bılmıom
Mlkbrn Busra2013 üşütüyorum bende biliyorum üşüttüğümü ama üşümediğim zamanlarda da oluyor akşamları daha çok sık oluyor
tcasl Mlkbrn oturup öne doğru eğil biraz canım ve o an dusunme başka biseyle uğraş bende hep olan bişey ama hamilelikte artmıştı nabzim 145 i geciyodu
Mlkbrn Bende bide nefes darlığı oluyor çok çabuk yoruluyorum mesela nefesimi sık sık alıp alıp veriyorum Bi iş ypmışda yorulmuş gibi oluyorum yürüyünce 5 6 merdiven çıkınca oluyor hep
Busradoga Mlkbrn canım ilk haftalarda sen gibiyken benimde öyleydi somradan geçiyor doktoruma söylemiştim devam ederse söyle kardiyolojiye göndereyim dedi ama bi süre sonra geçiyor o :) sende doktoruna danış yinede