Umudayolculuk36 Ar+ı Med temassız Ateş ölçer almistim eczaneden 1 yılı geçti alalı ve hiç sıkıntı yaşamadık çokta memnunuz. Oğlum 4 yaşında ve sık sık kış aylarında rahatsizlanir sürekli elimin altında şuanda bile komodinimde duruyor çünkü oğlum yine hasta 😔 Yanlış ölçtüğü de olmadı hiç 40 li ateşleri gördüğümüzde hastaneye gittiğimiz zaman yine aynı sonucu alıyorduk yani almanızı öneririm bı araştırın isterseniz 🤗