Bebeğim için aldığım ilk ürün ateş ölçerdi. Braun 6520 olan modelini tercih ettim bir arkadaşımın önerisi ile. O da kendi bebeği doğduğundan beri onu kullanmış.
Bebeklerde en önemli şeylerden biri ateş meselesi bence. Ben küçükken çok ateşi çıkan bir çocukmuşum. Halen vücut ısım ortalamanın bir tık üstüdür. Bebeğimde de olma ihtimalini düşünerek hassas olduğunu düşündüğüm bir ürün aldım.