esleminannesi_ Kızlar 34 haftalık oldum iki buçuk yaşında kızım var aniden koşuyor kucağıma veya mecbur annesiyim alıyorum da sarılıyorum da yukarı da kaldırıyorum sonra vicdan azabı cekiyorum bisey olmaz demi
Denizyildizii esleminannesi_ Hamilelikte ağır kaldırmak sakıncalı cnm. Dikkat etmelisin. Oturduğun yerden al yada yere diz çökerek sarıl sadece
Ayss7 esleminannesi_ bende beklıyorum burda benım de 2 yasında var gelıp gelıp kucak ıstıo göbeğime atlıyor 😔
Tazeanne0134 esleminannesi_ bende surda bekleyim valla doğumda ve sonrasında napacam onuda çok merak ediyorum tecrübeli anneler varsa cevap verirse sevinirim bide nasıl gidiyor zor mu son zamanlar doğumun ne zaman sağlıkla gelsin inşallah
Elifgoktug1 esleminannesi_ 3.5 yasinda oglum var güzel güzel anlatıyorum kucaklamiyorum kucakladigim dönemlerde kanamam ağrılarım hat safhaya çıktı maalesef tedbirli olmakta fayda var 🙏
esleminannesi_ Denizyildizii biliyorum canım cok ta özen gösteriyorum ama cocuk iste ya düşüyor ya lavaboya gitmesi gerekiyor bende inanılmaz zorlamıyorum valla Allah inandırsın duş aldırdım şimdi kızıma uzanıyorum okdar bitmişim artık
esleminannesi_ Ayss7 benimde aynı oynamak istiyor onun da en doğal hakkı kaynanam da iste bi akrabası varmış cocugunucok alırmış kucağına sekiz aylık bebeği karnında ölmus bilmem ne oyle şeyler dedi korkuyorum da allahim yarabbim hayırlısıyla bi doğursaydık
esleminannesi_ Tazeanne0134 valla ben çok zorlanıyorum bacım benim bide sezeryan olacak bezden de kestim hep beni istiyorblvobaya gideceğinde allahim dedim dua ettim çocuğun gelişimi iyiyse beni bir an önce kurtar doguruyum dedim en son Esim Ciftci sabah akşam tarlada çalışanlara yemek yapıyorum öldum vallaha çok yorgun bedenim
Gulsumelif Elifgoktug1 evet bende kızımı kucağıma aldım 3 4 kere lavobaya götürdüm ertesi gün kanamam oldu
esleminannesi_ Elifgoktug1 ya iste cocuk canım bende diyorum da birinde dikkat etse besinde etmiyor kanaman neden vardı acaba
Aserpil esleminannesi_ 8 aylık olgun ve hamileyim düşük riskim var kanamam oldu kaç gündür yavrumu kucağıma alamıyorum. Alsam miniğe üzülüyorum almayınca buna iki arada kaldım ama kardeşinin iyiliği için idare edicez birazcık.
Tazeanne0134 esleminannesi_ ay canım Rabbim yardımcın olsun valla benim oğlum da işte 21 aylık bulantılarım bugün çok fena 5 kere istifar ettim sağ olsun eşimde akşam işten gelince ilgileniyor kaç haftalık hamileydin
Elifgoktug1 esleminannesi_ düşük riski oldu şimdi de azcık zorlasam cocugu kaldirsam vs ağrım devam ediyor maalesef kucakladigim için doktorum baya kızdı artık güzel güzel anlatıyorum bak oğlum burda bebek avr kardeşin var karnım acır diyorum anlıyor anlatarak yavaş yavaş kucaklamaya bırakmakta fayda var
Kumru_ esleminannesi_ Ben alıyorum mecburen bazen ben uzanırken karnımda zıplamak istiyor izin vermiyorum ama uzanırken karnımda oturuyor ☹️31+2 hamileyim oğlum 23 aylık
esleminannesi_ Kumru_ bende uzanırken koşarak geliyor sakin annem falan diyorum kalmadı su 1 ayı da atlatsak benim bide doğumum sezeryan olacak orayı da düşünüyorum
esleminannesi_ Elifgoktug1 Allah esirgemiş aman dikkat et Allah yardımcımız olsun sukur benim oyle bi riskim yoktu en ama insan korkuyor
Elifgoktug1 esleminannesi_ teşekkür ederim. Dikkatli olmakta fayda var doktorunuza da danisabilirsiniz bu konuda 🙏
Elifgoktug1 esleminannesi_ inşallah aksi bir durum olmadan sağlıkla kavuşuruz sizin yolunuz bitmiş sayılır bizim yolumuz uzun daha🙈🥰
Karamelasepeti esleminannesi_ 38 deym baştan beri kucagmda bide çişini de kucakta yapıyor kendi oturmuyor cok skur skntoyasamadm gelişimi flan da iyi ama işte olan biz analara oluyor benm artk gücm kalmadı bir an önce dogurup iki yavrumla da güçlü bir sekilde ilgilenmek istiyorm en cok bu yüzden dogum olsn isterm yoksa içerde durması da sorun değil de 😁.. en cok gücğmü geri kazanmak istedigim için
esleminannesi_ Karamelasepeti bugün bende duştayken agri girdi bide bulayım vardı iki kere kustum moralim bozuldu agladim en son allahim doguruyum sagliklica çocuklarımın etrafında geziyim diye kızımda hc bilemedim ama oğlum beni çok zorladı gerçekten 😄