Sdagnr gvncelf Ben normal kalkarken bile oluyor bazen o ağrı her an tuvaletim varmış hissi kasılması bacak aralarıma vuran ağrı 😣
gvncelf Sdagnr Evet evet. Sanki adet günüm yaklaşmış gibi hafif bi kasık ağrısı. Ya da ayaklarımı üşütmüşüm gibi bi ağrı.
Strong_mother01 Sinemmm16 bizde 1 kasıma aldık günümüzü ama doktorum testten bahsetmedi acaba doktorunuz mu önlem amaçlı istedi 😌😌
tontirik Sdagnr kalçamın ağrısından yürüyemiyorum. Doktor magnezyum verdi yürüyüş yapmazsan normal doğuramazsın dedi. Canım çok yanıyor ama yüriycem bu günden sonra 🙄
Sdagnr tontirik benim yürürken ağrım olmuyor ama sanki her an altıma yapıcakmışım gibi hissettiriyor yaramazlar bize neler yapıyorlar ya
Strong_mother01 Sdagnr baskı yüzünden az kaldı dişimizi sıkmamız lazım öyle yada böyle illaki bir gün doğacaklar büyütecekler inşallah birimde sıkıntılarımız bitmiş olacak 🥰🙂