Ben 10 haftaligim ama sezaryen düşünüyorum çok çocuk planlamadigim için ve çevremde gördüğüm kadarıyla normal doğum yapıp idrar kacirma makata kadar yırtılma sorunları yaşamak istemiyorum aşağıdan dikişim olacağına karnımdan olsun istiyorum risk almak istemiyorum