Funda2735 44 gün oldu bugün. 🌸 3.gün evimde çamaşır yıkayıp astım (tabii kendimi zorlamadan) ☺ Kanamam hafifledi ama ilk doğumum olduğu için ve sezaryende kanama biraz daha fazla sürebildiği için doktorum ilaç verdi, onu kullanacağım. Kanama uzar gider, söktürücü veriyorum, vajinal enfeksiyon oluşmasın dedi 🤗 Sezaryen sonrası en önemli olanlardan biri gerçekten yürümek. Ben ilk yürümemden sonra saat başı yürümeye çalıştım. Bol bol su ve sıvı tükettim ☺