Edbanne yazdığınız için teşekkür ederim böyle rahat geçirip bu süreci yazanlar inanılmaz destek oluyorlar sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah benim doktorum da bu işin ehli bir perinatoloğa yönlendircek
Yeterki bi şey olmasın bütün hafta dinlenirim hiç bişeye elimi sürmem