dolunay_6 ben yaptırdım, şimdi 31. Haftayadayım, sıkıntım olmadı. İlk gün sadece dinlenin hiç kalkmayın o kadar. Benim amniyosentezi yapan doktorum 2 saat dinlenme yeter demişti ama ben ne olu be olmaz yapılan gün tüm gün yattım. O hafta ev temizliği yapmadım, ağır kaldırmadım. Dikkat ederseniz, bir de bu işi hep yapan bir doktora yaptırırsanız iyi olur. Benim kendi kadın doğumcum yapmadı,bu işlemi çok fazla yapan bir arkadaşına gönderdi.