Annesed evet sezeryandı ilk doğumum ikizlerim var 3 yaşında bunlar büyüdü artık rahatım kreşe verip çalışır eve destek olurum diyordum ilk bi kaç ay asla kabullenmedim çok ağladım kızdım eşime kendime bide o dönem çalışmıyordu yeni taşındığımız yer baya herşey üst üste geldi