Mucizem_211 Başlıktaki gibi kızlar nar yemek bazıları düşük yapıyor diyor ben hergün tüketiyorum zararlı mı değil mi tereddütte kaldım bilgisi olan yazsın lütfen
Mucizem_211 Yagmur00 bende baktım googlde öyle düşükle ilgili yazmıyordum ama arkadaşım dedi bebeğim 5.5 aylık doğdu nar yediğim için
MerveNur- Mucizem_211 bu ara aşırı aşerdiğim için hergün bi tane koca nar yiyorum hiç düşük diye okumadım tersine çok faydalı diye okumuştum
Mucizem_211 MerveNur- bende nar aşeriyorum her gün yiyorum ondan arkadaş dedi bebeğim erken oldu korktum
Yagmur00 Mucizem_211 ayy yok canım ya 31 haftalık yiyorum hergun bugun yoktu yemedim ama hala dogurmadım
Mucizem_211 Yagmur00 inşallah zamanında doğurursun canım benim benim 17 yıldan sonra tüp bebekle hamileyim o yüzden biraz korktum
Selenimo Mucizem_211 Valla nar gibi bir meyvenin ne gibi zararı olabilir ? Yok işte nar suyu içmek Rahime bişe yapıyor yok nar yeme çocuğunda leke olur salak salak şeyler. Ben hergün 1 tane yiyorum valla doktorum da süpersin diyo :)) bi güzel yiyin rahat olun
Yagmur00 Mucizem_211 Rabbım sana bagıslasın canım Rabbım sana wermemısse sen meyveden ordan bulursun bahaneyi herseyi Rabbım werıyor dua et rabbım sana bagıslasa hiç bisey olmaz korkma
Mk34 Neden zararlı olsun yaa😮💨düşük yapıyosa bebeğini düşürmek isteyenlerin bu zamana kadar nar yiyip düşürebilmesi gerekirdi ama mümkün değil.O yüzden her söylenene inanmayın