Civcivinannesiii Yıllar önce market çalışanlarının dialoğuna denk gelmiştim,o yüzden tövbeliyim promosyon ürünlere..İyi markaların ürünlerini hiç satışa cıkarmayıp, dışarda daha pahalıya satıp ticaretini yaptıklarını biliyorum,Ülkemizde üçkağıdın haddi hesabı yok..Marketin kasiyeri bile hile hurda peşinde 🥲