Mom62266 Bilinmezinannesi ben a101deki ürünleri aldım normalde 14 ekim ama ben 2 gün öncesinden aldım spotlara girmeden önce hele ki o banyo küvetine bayıldım hepsi çok güzel bimde ki ürünler de güzel
Nutellaaaa Bilinmezinannesi ben aldım canım hepsi çok güzel yorgan almak isteyen olursa biraz ince çok az elyaf var içinde ama kıyafetler çok güzel
Umay21_ Nutellaaaa ben yorgan almak istiyorum ama çok mu kötü ya sıcak şehirde yaşıyorum Adana’da evimde de doğalgaz var yeterli olur mu acaba zaten çok kalın istemiyorum
Hilalyrdkl Bilinmezinannesi patik ve zıbın almıştım bende bebek için . Yıkadım ütüledim hiç bir sorun yok . Ve kumaşı güzel almanı tavsiye ederim . Diğer yerlere göre daha uyguna geliyor bu şekilde değerlendirmek güzel bence .
Mine_arslan Bilinmezinannesi canim a101 in hicbisiyini alma derim sana. Piyasadan bes on tl uygun. Ondanda iki uc tane geliyor bir subeye. Alma ama depolari pislikten geçilmiyor ben çalışmıştım biliyotum yani ve kalitelide degiller😒
Metehanmoom Bilinmezinannesi bugün aldım banyo küvet seti gayet kaliteli el kesesi de güzeldi bornoz aldım sadce onu beğenmedim kalite olarak iyi değildi
Yeniannee25 Mom62266 bende öyle biliyor ve o saatte gidiyordum hiç bişey kalmıyordu sordum 8.30 da açılıyormuşş :)
Syda01 Umay21_ merhaba biz de Adanadayiz ben de almadim yorgan ev doğalgazlı diye battaniye yeterli olur herhalde yeni dogan için