MuratZeynepDiner rica ederim canim. Benim amnem de migren hastasi. Biberiya yagiyla basina masaj yapiyordu. İyi geliyormus.bir de migren atagının sen ne zaman gelecegını bılırsın eger sıddetlenmeden ya da baslamadan ıcersen ılac daha etkili olur.paracetamol majezik kadar etkili olmadıgı ıcın bu sekilde kullanmak herek.