deno1 Ben B12 iğnesi kullanıyorum çok düşük çıktığı için B12 anemisi oluşmuştu igne ilactan daha faydali oluyor .B12 düşüklüğü ciddi anlamda etkiliyor..surekli halsizlik bitkinlik,uyuma isteği,ağrı, UNUTKANLIK ve Allah korusun alzaymıra kadar götürüyor doktora sorarsanız söyler yada söylemiştir