deno1 B12 genelde yediginle değil yediğini sindiremediginle alakalı demişti doktorum. Yani muazzam beslensen bile mide B12 emilimini saglamiyorsa işe yaramaz iğneden başka çarem yok dendi. Bu arada bende dodex kullandım haftalık kullanıyorum artık, çok acıtıyor diye falan okudum ama benim hiç canım yanmadı farklı farklı hemşireler vurduğu halde.