Kelebekkannesi Maideee1 amin Allah razı olsun inşallah sizinde kolay geçer .🙏🏻 Gerçekten bilemiyorum ben gerçekten hiçbir acı hissetmedim yani yrın olsa yrın yıne gıderım o derece . Allah yrdımcımız olsun , o sırada kendını asla kasma kasarsan acıybılır.
Maideee1 Kelebekkannesi korkudan ister istemez kasıyor insan 😆 ama bu defa öyle yapmaya çalışacağım teşekkür ederim, maşallah size o zaman 🥰
Denizyildizii Kelebekkannesi çatı muayenesinde çatının doğuma müsait olup olmadığına bakılır. Açıklık muayenesi farkli onu doğumdan önce defalarca yapiyorlar evet
Kelebekkannesi Denizyildizii 😃😃 ciddi olamazsın . Bugün yaptığı neydi o zaman ? Doktor baktı hem çatın uygun hem açıklığın 1 cm dedi 😃 aç oku internetten çatı muayenesi nedir yaz
Kelebekkannesi Denizyildizii normal doğuma uygunluk ve ki cm açıklık varsa onu söyluyor doktorlar bu muayenede 👍🏻
Beliz100 Kelebekkannesi kesinlikle çok haklısın sadece insanları korkutmak başka hiiç bir şey değil tamam acı eşiğim yüksek ama bi tek benim yüksek değil ki doğum yapan bile çook acıyo diyordu bana 😬 amin sağ olasın ☺️🌺🌺
Kelebekkannesi Beliz100 aynen öyle baksana canı acımış olanlar benım bu açtığım posta bile tepkili resmen 🤷🏻♀️ Saçmalık ötesi başka bir şey deil 😒
Denizyildizii Kelebekkannesi Çatı muayenesi olurken açıklık kontrolü de yapmıştır. Ne olduğunu gayet iyi biliyorum cnm merak etme😊
Demirtass12 Kelebekkannesi canım güzel yazmışsın evet bende burda birçok postun altına ya saçmalamayın acımıyor diye cevap verdim lakin bugün başka bir doktor açıklık muayenesi yaptı inan kendimden geçtim okadar acıdıki kendi doktorum 2 kere yapmasına rağmen hiç hissetmiyordum gidip elini öpesim geldi her doktor gerçekten çok farklı
Maideee1 Denizyildizii canım çatı muayenesi ve açıklık muayenesi arasındaki farkı söyler misin? İkisi de aynı işlem sonuçta
Kelebekkannesi Demirtass12 evet doktora göre de değşir benim doktor “ benım elim hafıftir “ dedi . Gerçekten öyleymiş 😂
Demirtass12 Kelebekkannesi evet gerçekten her doktor farklı kendimi hiç kasmamış olmama rağmen mahfetti birde diyorki kendini kasıyorsun deliricektim 😂
Kelebekkannesi Demirtass12 😃😃 özele gıdıyorum şuan hamılelıgımın başından beri tek doktora gözüküyorum. İnşallah başkası da olmicak 😃 benim doktor bayan ve sesi bile beni rahatlatıyor , çok sakin huylu biri . Yumuşak ses tonu. Az kaldı ya bunlar son günlerimiz 😂😂
Denizyildizii Maideee1 arasında bi fark yok ikiside tamamen aynı işlem iki parmakla yapılıyor. Hani çatı muayenesi doğuma uygun mu diye de bakiliyor ya onu bir kere 37 38 haftalikken falan yapılıyor. Senin ikinci doğumun olduğu için uygun mu değil mi diye tekrar bakmazlar diyorum. Ama açıklık için bakarlar onun için bişey demedim zaten
Kelebekkannesi Maideee1 hiç sorma ya sanki birinde parmak birinde başkanbir şey giriyormuş gibi . 😒 neyse aman
02Zehra23 sumlifee yeminle yaa şuan acidan gezeliyorum bende böyle derdim ne tatlı canı var insanların elini soktu resmen