Kızlaaaar, 37+1 oldum ve bugün çatı muayenesi oldum . Özel hastaneye gidiyorum. Sabah 8 - 8:30 arası nst ye girdim . Sancı yoktu . Sonra yukarı doktorun yanına çıktım . Önce kilo - tansiyon kontrolümü yaptık. Sonra ultrasonda bebegıme baktık ve bebeğin başı o kadar aşağıdaymış ki . 😳 şok oldum dedim gerçekten orda mı 😃 doktor dedı evet maşallah sen yine iyi yürüyorsun dedim evet hocam sadece çok sık lavaboya gıdıyorum . Sonra kilosunu ölçtü ama başı aşağıda olduğu İçin başına ayrı bir cihazla bakacaktı . Önce korktum sonra doktor cıhazı kattı ama sıfır acı . Baş ölçümünü filan da yaptı veee geldık çatı muayenesine 🤷🏻♀️ . Dedi ki sen çatıya çık hazır olunca söyle . Dedim “hocam ben çok korkuyorum ya herkes çok acıttıgını söylüyor , benı çok korkuttular.”
Doktor dedi ki “ hiç korkma benim elim hafiftir .” 😃güldük.
Sonra çıktım tabi altınızdakılerı indiiryorsunuz (bilmeyenler için) . Bacaklarımı açtım ve doktor parmağını içeriye kattı az bişey alt üst gezdırdı . Ve çıkardı elını . Yemin ediyorum sıfır acı . 😃😃🥰🥰 yani asla korktuğuma değmedi . Dedım bıttı mi yani bu muydu dedi evet . Sonra toprlandım çıktım . 1 cm açıklık varmış . Bol yürüyüş yap dedi. Yani diyeceğim o ki bi daha hiç kimsenin lafına bakıp kendımı korkutmaycam. Hiç ama hiç acı yok . Ya zaten açıkçası evliyiz ve ilişki yaşamıyor muyuz ? Eee bır ıkı parmak mı canımızı acıtacak? Canı acıyanlar büyük ihtimalle canı şirin olan insanlardır öyle düşünüyorum. Yoksa acıması imkansız .