Nefes34 Lavma yapmadılar sebebini bilmiyorum belki herkese öyledir ıkındıkça ister istemez tuvaletim geldi ne yapacağımı sordum doktora çünkü sancı içindeydim çataldaydım tuvalete gitmek yok çünkü. Doktorum tuvaletini istediğin gibi yapabilirsin dedi inanın utanma duygusu kalmıyor insanda hele o durumda. Zaten O kadar iyi ilgilendiki hepsi hizmetliler kaç kez gelip altımdan kirli bezle temizini değiştiler herşeyi sizin işin yapıyolar siz doğurmak için çabalıyorsunuz sadece☺️