Eveeet arkadaşlar dün gece itibari ile Oğluşum aramıza katıldı. Ben Başakşehir çam sakura da doğum yaptım. Nasıldı diye sorarsanız kimseyi korkutmak istemem ama çok zorduuuu. İlk ve normal doğum yaptım. Biz biraz hazırlıksız yatırıldık oğlumun suyu azdı. Yani ne sancı nede su gelmişti öylece yatış yapıldı tabiki doğumu başlatmak içinde alttan fitil ve son saatler suni sancı verildi. Refakatçim annemdi en son anneme ‘çıkar şu serumları beni özele götür anne sezeryan yapıcam diye bir yandan ağlamam bir yandan o iğrenç sancıyı çekmem bir yandan ıkınmam derken. Mahvolmuştum. Ellerim bacaklarım dudaklarım bile titrer hale geldi Pazartesi 5 te yatışım yapıldı ve ben salı gece 00:30 da doğum yaptım. Acımın tarifi yoktu hem kendime hem anneme hemde bütün hemşire ve doktorlara çok çektirdim 🤦🏻♀️ Allah hepsinden razı olsun çok güzel ilgilendiler hepsi gencecik doktorlar hemşireler olmasına rağmen çok iyi takip ettiler hepsiylede helalleştik sağolsunlar hala takip altındayız bugünde burdayız yani🥰 Evet çok zordu bir daha normal doğum yapar mıyım inanın bilmiyorum sanmıyorum ama onca acıdan geçen saatler sonunda oğlumun sesini duydum ya gerçekten acı unutuluyormuş şükürler olsun onu veren rabbime. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah bebeğini kucağına almayı bekleyenlerede sağ salim kavuşmak nasip olsun. Dünyanın en eşsiz duygusuymuş anne olmak. Çok mutluyum sizinlede paylaşmak istedim 🥰🌸