teletabi Burcu98 allah allahh 🤣 belkide sancının devamlılığı düşük diyemi öyle dedi acaba dur bak benim yatış nst mi bulabilirsem atayım sana 🤣 benimde böyle yüksekti ama sancı 100 ün oraya ulaştığında bikaç saniye aynı düzeyde kalıyordu
teletabi Burcu98 kız bende devletteydim 🤣 bulamadım ya sanırım doktor vermemiş resmide varda eski telefonda akşam atcam kafama taktım🤣
teletabi Burcu98 doğumdan 10 gün önceki nst mi buldum az önce dosyaları karıştırırken sıfır sancı nerdeyse 40 ı bile bulmamış 🤣şaka gibi bi doğumdu zaten normal karşılıyorum kendimi😇🤣