Burcu98 sancıların eve yollanacak düzeyde gibi gelmedi bana kuzum benimde ilk nst böyleydi 2 saat sonra bakıldığında doğum başladı demişlerdi ben hiç hissetmedim 100 ü geçmişti sancım. Taki 6 cm oldum o zaman hafif hafif adet ağrısı gibi hissettim okadar🤣