36+5 im ben de çalışıyorum çok şükür zorlanmadim ayak sağlığı uzmaniyim kendi klinigim var randevulu çalıştığım için her gün erken kalkmiyorum bazen eve de git gel yapıyorum 27 Ekim’de planlı sezaryen dogumumuz var son hasta randevum 26 Ekim 18.00 😂 umarım o güne kadar bı sorun olmaz