Ezgihnm Ben de aynı durumdayım, bu hafta 32.haftam doldu ama çalışamaz raporu aldım, yerime gelen ücretli işten çıkarılacaktı 4 hafta sonra başka ücretli isteyeceklerdi, gönlüm el vermedi, aynı süreçleri atanmadan önce ben de yaşadım. Hem zaten sınıflarda çok koronalı vaka çıkıyor, riske atmak da istemedim, inşallah doğumdan sonra bir çaresini bulurum yoksa bebeği çok küçükken bırakıp işe başlamak zorunda kalacağım 🥺