Ftmarc Sancı dan hissetmiyosun orada haklılar ama keserken de dikerken de iğne vuruyorlar tabiki ben iğneyi de kestiklerini de hiç hissetmedim sadece dikerken biraz hissettim 🤗🙈
Yaseemintopal Benim 5 dikişim vardı sanki oraya su gibi bişey döktüler kesiyi hissetmedim ama popo tarafını dikerken çok hafif hissediyosun ama acı falan olmadı
Sinmn Esrasena benim kesmişler hiç farkında değildim, bebek doğduktan sonra minicik bir iğne gösterip şimdi bunu yapıp dikiş atacam dedi doktorum.. o zaman anladım kesiklerimin olduğunu 😂😂
Ftmarc Sinmn ayy kendimi gördüm resmen 😂 plesenta çıktıktan sonra kalkayım mı yürüyebilecek durumdayım dedim daha dikecez nereye kalkiyon dediler bende o zaman anladım kestiklerini 😂😂
yenibiranne Esrasena bende sizin gibi çok düşünüyordum kesiyi fakat suni sancı ve doğum gerçekleşince onun acısı pek hissedilmiyor dikiş atarken iğne vurulmuştu bana
GulhanKarakaya Sacmalamayin kizlar tabiki uyusturucu igne vuruyolar gercek dogum yapiyosun aklin bilimcin yerinde... ins hepinizin saglikli acisiz bir dogum gecirirsiniz canlar😘🤗🤗
Ecrinimleyla Gamze1903 😂😂 Acıdan rahmin uyuştuğu için kesildiği Zaman hiç hissetmiyorsun kızlar bence siz kesiyi kafanıza takmayın o çok basit Doğum sancılarını düşünün çünkü o sancılar çok daha zor kesi ve dikiş onun yanında hiç kalır
Kdrye Esrasena igne vuruyorlar canim. Ilk dogumumda acilmam vardu ama sol tarafimdan bir turlu cikamadigi icin doktorum biraz kescez dediginde cok korkmustum ama sagolsun bana herseyi anlatti igne yapip uyusturuyor kesecegi yeri 😉
Semakacan Esrasena doktor benim arkadaşıma sormuş kesi ve dikiş atacağı zaman uyuşturalım mı diye bencede uyuşturmadan olur mu bu ya
Melhaercan Miniklerim03 bende şaşırdım diri diri ne ya işgence eder gibi 😝bana iğne yaptılar sadece ipin geçtiğini hissettim
Miray2018 benimde 2 cm kesmiş doktorum ama kesildiğini o ıkınma evresinde hiç hissetmiyorsun o acının yanında 😀 ama sonrası can alıcı benim derinde dikişlerim var iğne vurmadan dikiyorlar hadi iğnenin batması bir şey değil ama o ipi çekişi fenaydı. Herkesin acı yaşı farklı ama dayanılmıcak bir şey değil bebişe kadar ne acılar sancılar çektim ☺️
GulhanKarakaya Esrasena ben hollandada yasiyorum canim... turkiyede devlet veyaz ozel nasil bir uygulama yapiyo bilmiyorum...
Ftmarc Esrasena Ben ankarada yaşıyorum devlet hastanesinde doğum yaptım gayette vuruyorlar belki kestiklerini hissetmezsiniz ama dikerken fazlasıyla hissediliyor mecburlar iğne yapmaya
Esrakm Bana kesi atmadılar ama bebeğim baya parçaladı geçtiği için dikişim var. Ama iğne vurmalarına rağman ben dikiş atılırken hissettim zorlandım da ama benim kaba yerlerde de yırtıklarım olduğu için baya zorlandım dikerken