Bana endokrin ve dahiliyeci normal doğumun riskli olduğunu söylediler çok kanaman olur TSH değerin ve kullandığın ilaç miktarı yüksek olduğu için dediler.o yüzden kadın doğum doktoruma da sorup sezeryan olmayı düşünüyorum risk varsa riske atmaya gerek yok