mutlugebeee Birşey sorabilir miyim. Ben de bu günlerde hastane çantamı hazirlicam. Kendim için de pijama takımı, emzirme atleti, kilot, çorap ve yazma paket yapıp hemşireye versem olur mu? İlk dgumumda ameliyathanede giydirmişlerdi ama hastane değiştirdim. Ne yapsam acaba bütün ozellerde ameliyat hanede mi giydiriliyor?