Ben hamile olduğumu ilk öğrendiğim zaman ilk etapta kan vermiştim . Sonra bir kaç sefer daha verdim baktık beta düzenli artıyor doktora daha gitmedim . Çünkü daha çok küçük olduğu için bakamıyorlar. Alttan muayene de ben istemedim . Keseyi görmek için 7. haftada gittim o zaman gidince kalp atışını da duymuştuk.