Feyzaveannesi dozunda olacak şekilde yiyordum ben hep
Hic biseydrn kesmedim herseyden yedim acı yiyordum oglumdada kizimdada..
Simdi 4 aylık kizim var her gün yiyorum diyebilirim acıyı
Ve oğlumda çok seviyor acı
Kendisi 3 yaşında ama yumurtaya pul biber dökmedigim zaman hani bunun sosu anne diye kendi döküyor yiyor 😁