Selam kızlar. Aklım o kadar karışık ki gece rüyalarıma giriyor psikolojim bozuldu resmen. Normalde pek huyum değildir böyle sorular sormak ama artık rahatlamak istiyorum. Konu şu ki ben acı yemeyi çok seviyorum. Yediğim acılar öyle deli edecek şekilde değil sadece ağzı yakıp iştah açan şekilde. Öyle ki mideme de herhangi bir zararı olmuyor. Ama kayınvalidem sağolsun tüm psikolojimi alt üst ediyor. Onu çok severim çokta saygı duyarım ama ne zaman biber yersem bebeğime zarar vereceğimi hatta ileri giderek daha da beter şeylerin olacağını söylüyor. Komşumuzun bebeği maalesef karnında ölmüş ve aldırmış bebeği. Bu konuyu konukurken bile bana bi daha acı yediğini görürsem çok kızarım diyor. Ya ben acı yemeyi seviyorum ama öyle şeyler söylüyor ki geceleri rüyama giriyor. Lütfen içimi rahatlatın. İçinizde acı yemeyi seven tek ben olamam herahkde 🙄🥺 biraz morale ihtiyacım var 🥺