Selim_Alparslan yok folik asitin faydasi var. Bebegin organlarinin gelisimine faydasi var. Ozellikle beyin ve omurilik yanlis hatirlamiyorsam. Ben 13 haftaligim ve 5.haftamdan beri ogrendigimden beri kullaniyorum. Hatta hamile kalmaya karar verdiginizde hamile kalmadan 3 ay once kullanmaya baslanmasi bile lazimmis. Biz gec bile kaldik yani korkma.