Dilan_nida01 Bebekbekliyorum Benimkisi malesef bana kalmış birşey degil di canım ya mucize gibi oldu 2. Bebiş tüp bebek falan yapcaktık nerdeyse 5 yıl aradan sonra Allah nasip etti oldu yoksa bende bikereden buyutup rahata erme taraftariyim haklisin yani☺
Temmuz5 Dilan_nida01 10 gün gibi bi kural yok 40 haftayı beklemeye gerek olmuyor sadece çünkğ bebek son haftalarda anne karnında gelişimini zaten tamamlamış oluyor. Bu sebeple daha erken oluyor. Günü haftası doktor gebeye bebeye kalmış.
Dilan_nida01 Temmuz5 her doktor söyler bunu ama canim genel tabir ile normal dogum yaoacagin hafta hesaplanir son adet tarihine göre daha sonra bu senin normal dogm tarihin sezeryan olacagindan 1 hafta 10 gün erken alıyoruz derler
meleklerimveben Bebekbekliyorum aynı fikirdeyim, benim de kızım 27 aylık, 36 haftalik da hamileyim yaklaşık 2.5 yas olcak aralari bence cok ideal ama hala annem bile söylenir…..