Bende 7 haftalıkken adet kanaması gibi kanama oldu
Kalktık doktora gittik proluton iğne yaptılar progestan kullandım sabah akşam hemen kanama kesiliyor bebek iyi kalp atışları var ama 9 haftalıkken tekrardan adet gibi kanama geldi yine iğne yaptılar progestan ı her gün devam ediyorum ağrı sancı yok ama kanama oluyor ultrasonda baktıklarında kanama alanı gözükmüyor. Düşük tehdidi var diyorlar ama sebebi bilinmiyor doktorum 13. Haftadan sonra genelde hastalarımda kesiliyor bu durum dedi ama herkesin bünyesi farklı
Kafaya takmamak sakin kalmayı başarmamız gerekiyor
Benimde ilk gebeliğim düşük oldu ikinci gebeliğim bu
Dualarınızı esirgemeyin. Rabbim tüm gebelere anne olmak isteyen arkadaşlara şifa versin inşallah bugünlerde geçecek 🙏🏻