Benimde iki gün önce kan geldi. Kırmızı ve bir kaç damla şeklinde. Bir daha olmadı. Doktorla konuştum. Hemen gel dedi ama başka şehirde olduğumuz için gidemedik. Şimdi yoldayız dinlene dinlene geliyoruz bakalım bende çok endişeliyim. Allah hepimize yardım etsin.