2prens-annesii Melekanne91 35+2 den al benden de o kadar 🤦🏻♀️😂😂 ilk haftalarda ettiğim şikayetlere gülüyorum şimdi bende 😂😂😂😂
Melekanne91 2prens-annesii bende ayni neymis ozamnlar diyorum hele ilk tekmeledginde falan bunun yaninda cerez😀
2prens-annesii Calisananne25 35+2 haftaligim valla hareketler epeyce kuvvetli ben uyanıkken ama henüz beni de uykumdan uyandıracak kuvvette bir tekme yemedim 🤭 arkadaşın ki psikolojik biraz bence💁🏻♀️🤗