27+5ten bildiriyorum gece uykularımız sanki emzirir gibi bölük pörçük oldu ahahsh. Canım kızım sağlıkla gel annen uyumaz ama erkenden de başlamasaydın. Nerde 10.haftalarda yüz üstüne bile yatıp fosur fosur uyuduğum geceler😄 tabi şükürler olsun Allahıma bugünümüze. Allah isteyen herkese nasip etsin tüm hamişlere kolay doğumlar sağlıklı bebişler nasip etsin inşallah 🙏🏻