BCalik H-Bade deneyimi olan bir arkadasim sut mideyi rahatlatir demisti ama denemelere gore kendim de dogruyu bulurum insallah. Tesekkur ederim :)
BCalik Naazli 4. Haftada basladim ben de erken midir degil midir bilemedim. Asiri gaz ve siskinlik var. Gerginlik de oluyo haliyle siskinlikten dolayi, ama zayif olarak hamile kalanlar daha erken gerginlik hissediyormus diye okumustum forumlarda.
Naazli BCalik onu bilmiyorum canım ilkkez duydum. Sen kaç kiloyla hamile kaldın. Ben boy 1.70 52 kiloyla hamile kaldım. Sağlık ocağındaki ebeye sordum bugün gaz olması normal dedi. Üşütmeden de kaynaklı oluyormuş. Yada yediğimiz besinlerden dolayı. Ebe öyle söyledi
BCalik Naazli 1.60 boy 41 kilo :) umarim aksi bir problemden kaynakli degildir. Yani gaz ve siskinlik belirtiler arasinda sonucta :)
Zumrutkb BCalik ben de ilk haftalarda çok yasadım hatta burada da karnım büyük normal değil dedim bana güldüler gazdır dediler 😄 karnım hiç inmedi ve 21. Haftada öğrendim ki hamilelikte gluten intoleransı olabiliyormuş. Öğrenmeyebilirdim de. Diyetisyenim iyi oldugu için fark etti. İyi takip edin şu ara diyete uyuyorum biraz nefes aldım. Ama karnım 8 aylık gibi hala
BCalik Zumrutkb ultrasonda yumurtaligi goremeyecek kadardi pazartesi gunu. Gluten kaynakli mi oluyormus acaba sizin nasil bi diyet programiniz var
Zumrutkb BCalik normalde de diyetisyen kontrolündeki. Diyabetik olduğum için. Şimdi gluten ve seker olmayan bir düzene geçtim. Ama olup olmadığını anlamak istiyorsanız 3 gün gluten ve şeker tüketmeyin. Rahatlama bende ilk günde oldu. Siz de rahatlama görürseniz isterseniz diyetisyenimin adını veririm. İyi birini bulmak çok zor çünkü.