A_S_K Dilek19055 Teşekkür ederim benimki zorunlu sezaryen olacak zaten aralık ortası en geç bekliyoruz. İki kere falan muayeneye gideceğim bu gidişle. Haftaya gideyim 😂 doğum ücretine fotoğraf dahil mi?