A_S_K çok ilgili ve bilgili ve ben onun sayesinde diğer hamileliğimde damarlarımda direnç olduğunu öğrendim . Daha sınra kendi doktorumda onaylamıştı .cok dikkatli bir doktor . Bu hamileliğimde de orda bir erkek dr var ismini unuttum hemen gel kürtaj yapayım skar gebelik dedi ama Nilüfer hanım gayet sağlıklı gebelik dedi . Sırf hastaneyi sevmediğim içğn gitmedim Nilüfer hanıma