Mervebyr inşallah öyledir ya 28.haftada doktor değiştirdim yeni başladığım doktorda duphaston kullanıyordum onu bırakabilirsin dedi bıraktım bir yandanda ondan mı öyle oluyor acaba diye düşünüyorum ama çocuk hareket ettikçe idrar torbama sanki çişim gelmiş çok sıkışmışım gibi ince bir sızı giriyor doktora sorsam mı yoksa evhammı yapıyorum diye dert ettm kendime kontrolede yeni gittim bir ay sonra gidicem